Azok az E-TWOW termékek amelyeket authorized dealer-ektől (minősített E-TWOW kereskedőktől) vásárolsz, mindig és biztosan megfelelnek a gyártó kereskedelmi politikájának valamint a törvényi előírásoknak. A termékek mindig újak, a gyári csomagolásban érkeznek és biztosan ellenőrzött forrásból származnak.

Minden kereskedő kötelessége jótállási jeggyel átadni az E-TWOW termékeket. A jótállás érvényesítéséhez szükséges, hogy a termékek átvételekor meggyőződjünk róla, hogy az értékesítés helye és ideje mindenképpen felkerüljön a jótállási jegyre.

E-mailben jelzett javítási igények mellé szintén szükséges a fenti jótállás másolatának csatolása. Ezért mindenképpen kérd el a jótállási jegyet a kereskedőtől akitől vásárolsz!

Bármilyen jótállási igényed kapcsán kérünk lépj kapcsolatba a kereskedővel akitől vásároltál. Vagy jelezd azt közvetlenül nálunk, a service@e-twow.hu címen. Ha közvetlenül a gyártóval szeretnél levelezni azt is meg tudod tenni, a service@e-twow.com címen.

Fontos:

NAGYON FONTOS, HOGY A ROLLERT A VELE KAPOTT HASZNÁLATI UTASÍTÁSBAN LEÍRTAK SZERINT HASZNÁLJUK!

  1. Bármilyen garanciális probléma esetén szükséges a rollerrel kapott jótállási jegyet és a vásárlást bizonyító számlát együtt bemutatni a szervizben.
  2. A jótállási idő alatta rollert mindenképp ott javíttassuk ahol vásároltuk.
  3. Bármilyen jótállási idő alatti javításnak maximum 30 nap alatt be kell fejeződnie.
  4. A jótállási idő automatikusan annyival meghosszabodik, amennyi időt a rollere esetlegesen addig szervizben tölt.
  5. Az értékesítő vállalkozás fenntartja a jogot esetleges munkadíjak vagy szállítási költségek felszámítására, ha azokra a jótállás közvetlenül nem vonatkozik.
  6. A termék megfelel minden Európai sztenderdnek, a ” Conformity Certificate” minden roller mellé kinyomtatva és csomagolva olvasható.
  7. Ezezn jótállási feltételek összefüggnek a termék megfelelőségével ami az eladás pillanatában érvényes.
  8. A rollert normál felhasználási körülmények között használjuk

THE WARRANTY SHALL BE VOID AND ALL RIGHTS FROM IT SHALL BE LOST IN THE FOLLOWING SITUATIONS:

  1. The product hasn’t been commercialized by E-TWOW ELECTRIC MOBILITY SA or any of its authorized dealers.
  2. The product was modified or repaired by unauthorized technicians or/and by using faulty, modified, or unoriginal equipment / accessories.
  3. The product has suffered accidents or damages caused by external factors, atmospheric conditions or any other such events.
  4. The faults are caused by dirt, impurities, water, foreign bodies, etc., where applicable.
  5. The product was used in the rain and/or driven through a body of water with a depth bigger than 4 cm.
  6. Product or parts identification series / codes / marks etc. that are deleted / illegible, marking or embossment crafted, made for various purposes
  7. Spare parts or original pars show dents, mechanical shock, thermal or other fractures, cracks, etc. not attributable to them.
  8. Damage and defects due to improper handling and transport made by the buyer.
  9. Changes to the original condition of the product by natural influences (corrosion, condensation, etc.) due to improper storage conditions.
  10. The product has not been used according to the conditions of the user manual. – link
  11. Product’s faults are caused by vandalism or similar causes.
  12. The warranty duration has expired.

The warranty does not cover consumables, plastic parts, rubber items, tires, paint and any other defects arising from the impact, weathering, wear, improper use or storage.

Any warranty for the product is lost if the user rents or uses the scooter in any other commercial endeavors.

The warranty is valid only on the territory of the country where the product was bought.

Support

For technical support please contact the retailer or online store from where you bought the scooter.

If you can’t get in touch with the reseller from where you bought the scooter, you can contact us directly at service@e-twow.com.