Azok az E-TWOW termékek amelyeket authorized dealer-ektől (minősített E-TWOW kereskedőktől) vásárolsz, mindig és biztosan megfelelnek a gyártó kereskedelmi politikájának valamint a törvényi előírásoknak. A termékek mindig újak, a gyári csomagolásban érkeznek és biztosan ellenőrzött forrásból származnak.

Minden kereskedő kötelessége jótállási jeggyel átadni az E-TWOW termékeket. A jótállás érvényesítéséhez szükséges, hogy a termékek átvételekor meggyőződjünk róla, hogy az értékesítés helye és ideje mindenképpen felkerüljön a jótállási jegyre.

E-mailben jelzett javítási igények mellé szintén szükséges a fenti jótállás másolatának csatolása. Ezért mindenképpen kérd el a jótállási jegyet a kereskedőtől akitől vásárolsz!

Bármilyen jótállási igényed kapcsán kérünk lépj kapcsolatba a kereskedővel akitől vásároltál. Vagy jelezd azt közvetlenül nálunk, a service@e-twow.hu címen. Ha közvetlenül a gyártóval szeretnél levelezni azt is meg tudod tenni, a service@e-twow.com címen.

Fontos:

NAGYON FONTOS, HOGY A ROLLERT A VELE KAPOTT HASZNÁLATI UTASÍTÁSBAN LEÍRTAK SZERINT HASZNÁLJUK!

  1. Bármilyen garanciális probléma esetén szükséges a rollerrel kapott jótállási jegyet és a vásárlást bizonyító számlát együtt bemutatni a szervizben.
  2. A jótállási idő alatta rollert mindenképp ott javíttassuk ahol vásároltuk.
  3. Bármilyen jótállási idő alatti javításnak maximum 30 nap alatt be kell fejeződnie.
  4. A jótállási idő automatikusan annyival meghosszabodik, amennyi időt a rollere esetlegesen addig szervizben tölt.
  5. Az értékesítő vállalkozás fenntartja a jogot esetleges munkadíjak vagy szállítási költségek felszámítására, ha azokra a jótállás közvetlenül nem vonatkozik.
  6. A termék megfelel minden Európai sztenderdnek, a ” Conformity Certificate” minden roller mellé kinyomtatva és csomagolva olvasható.
  7. Ezezn jótállási feltételek összefüggnek a termék megfelelőségével ami az eladás pillanatában érvényes.
  8. A rollert normál felhasználási körülmények között használjuk

A JÓTÁLLÁS A KÖVETKEZŐ ESETEKBEN NEM ÉRVÉNYESÍTHETŐ:

  1. A terméket nem maga a gyár E-TWOW ELECTRIC MOBILITY SA vagy annak egy Authorized Dealer státuszú kereskedője értékesítette.
  2. A terméket nem hivatalos szerviz javította vagy módosítva lett, illetve ha a gyári alkatrészektől eltérő alkatrészek kerültek beszerelésre. Abban az esetben sem, ha nem gyári kiegészítőket pl töltőt használtak az eszközhöz.
  3. A terméket külső behatás érte vagy balesetet szenvedett.
  4. Ha a hibát kosz, szennyeződés idegen test vagy víz okozta.
  5. Abban az esetben, ha a terméket esőben használták, illetve 4 cm-nél mélyebb vízen haladtak át vele.
  6. Abban az esetben ha terméken gyárilag található márka jelzések, gyári azonosító, dombornyomások megsérülnek, törlésre kerülnek bármilyen okból.
  7. Abban az esetben ha a terméken horpadás, fizikai sérülés, hő vagy egyéb sokk nyomai, törés stb látszik.
  8. Ha a terméken sérülések látszanak a nem megfelelő kezelés vagy használat következtében.
  9. Abban az esetben ha a termék állapota nem megfelelő tárolás miatt így környezeti kondíciók miatt sérül rozsda látszik, pl pára , eső, nem szabályos “becsomagolás” következtében.
  10. Abban az esetben ha a terméket nem a használati utasításban leírtakkal összhangban használták.
  11. Ha a hibák vandalizmus vagy egyéb hasnoló okból keletkeznek.
  12. A jótállási periódus lejárta után.

A jótállás nem vonatkozik a kiegészítőkre, kopó alkatrészekre, műagyag és gumi alkatrészekre, festésre, az időjárás okozta hibákra, vagy a nem leírás szerinti használat vagy tárolás miatti hibákra.

A jótállás elveszik, ha a termék bármilyen típusú kölcsönzésben vesz részt, vagy üzleti célú egyéb használati formában hibásodik meg.

A jótállás területi hatályú, tehát kizárólag abban az országban érvényesíthető amelyik országban a terméket megvásárolták.

Támogatás

Techinkai jellegű hibák esetén közvetlenül a forgalmazóhoz vagy online üzlethez kell fordulni a jótállás érvényesítésének helye kapcsán. (service@e-twow.hu)

Ha bármilyen okból ez nem sikerül, végső esetben mód van a gyár támogatási részlegét közvetlenül is megkeresni, kizárólag angol nyelven írt emailben. (service@e-twow.com)